Onnistunut tapahtuma alkaa kirkkaasta konseptista ja selkeistä tavoitteista, joita ovat esimerkiksi tuotetietoisuuden lisääminen, myyntiliidien kerääminen, yhteisön rakentaminen, myynti – tai edellisten yhdistelmä. Pelkkä tahtotila ei kuitenkaan riitä. Lisäksi tarvitaan rautaista tuotannon ammattitaitoa ja kykyä myydä. Meillä on lähes 30 vuoden ja yli 60 tapahtuman kokemus molemmista.
Miten siis voimme auttaa?
Tapahtumatuotannot
Tuotamme messuja, ammattiseminaareja ja tapahtumia joko kokonais– tai osatuotantona. Tarvittaessa hoidamme myös sisällöntuotannon, esimerkiksi seminaarit, workshopit tai muut oheistapahtumat.
Konseptikehitys
Tutkimme ja tunnistamme oikeat markkinasignaalit ja vaikuttajatahot, joiden avulla muokkaamme yhdessä asiakkaidemme kanssa alkuperäisestä konseptista toimivan ja myyvän tuotteen.
Yhteistyökumppanimyynti
Autamme messuja, tapahtumia ja tapahtumapaikkoja tuotteistamisessa, tuotteiden kehittämisessä ja myynnissä, tavoitteenamme ovat aina toimivat pitkäaikaiset kumppanuudet.
Entäpä CV?
Ammattitapahtumia: FinnGraf, FinnVisual, Suunnittelun Maailma, AudioVisual, Julkisivu
Kuluttajatapahtumia: Lemmikkimessut, OutdoorExpo, OutletExpo, Kuva & Ääni, Vapaa-Aika, Jyväskylän Kirjamessut, Saimaan Kevätmessut, ShowlinkPets, Jyväskylän Viinimessut, Tampereen Kirjafestarit